https://modanews.ir

مدانیوز | جستجوگر هوشمند خبر نساجینحوه ارزیابی یک کارخانه توسط بازارپرداز پوشاک برای اجرای سفارش صادراتی
شناسه خبر :30366
منبع خبر :
دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰
9 بازدید

ارزیابی کارخانه یک عامل مهم در بازارپردازی پوشاک محسوب می شود. این کار باید دقیق و حساب شده انجام شود، در غیر این صورت حمل به موقع یک سفارش صادراتی عملاً بسیار سخت خواهد شد. بازارپرداز پوشاک در حین ارزیابی کارخانه باید چندین عامل را مد نظر داشته باشد که این کار به تسهیل روند […]


ارزیابی کارخانه یک عامل مهم در بازارپردازی پوشاک محسوب می شود. این کار باید دقیق و حساب شده انجام شود، در غیر این صورت حمل به موقع یک سفارش صادراتی عملاً بسیار سخت خواهد شد. بازارپرداز پوشاک در حین ارزیابی کارخانه باید چندین عامل را مد نظر داشته باشد که این کار به تسهیل روند …

The post نحوه ارزیابی یک کارخانه توسط بازارپرداز پوشاک برای اجرای سفارش صادراتی appeared first on نساجی.

منبع : نساجی

برچسب ها:
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
قوانین ارسال نظر
قوانین ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت < <دیوار خبر>>مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.